• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

Pogotowie lokatorskie

Wszelkie usterki, awarie i stwierdzone dewastacje w mieszkaniach, lokalach użytkowych, częściach wspólnych budynków i na przyległym terenie (posesji) należy niezwłocznie zgłaszać do Szczecińskiego TBS osobiście, pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną:

    • e-mail – 
    • tel. 91 430 91 00

Inne przydatne telefony

Pogotowie lokatorskie – po godzinach pracy spółki i w dni wolne od pracy – tel. 91 488 09 86

Pogotowie energetyczne – tel. 991813 22 00, 425 22 00
Kiedy wzywać Pogotowie Energetyczne?

    • gdy zauważysz uszkodzenia linii energetycznych
    • uszkodzenia zamknięć lub wejść do obiektów energetycznych (np. zerwane kłódki, uszkodzone zawiasy, otwarte drzwi do stacji transformatorowej)
    • gdy zauważysz, że nie ma prądu w Twojej dzielnicy/miejscowości
    • gdy zauważysz, że licznik działa nieprawidłowo
    • wymieniałeś bezpiecznik przedlicznikowy i zerwałeś plombę
    • wykonywałeś remont instalacji elektrycznej itp.

Pogotowie gazowe – tel. 992, 486 49 92
Gdy ulatnia się gaz:

    • otwórz szeroko okna i drzwi tak, aby spowodować przewiew,
    • zamknij kurek gazu w mieszkaniu,
    • nie używaj otwartego ognia,
    • nie włączaj żadnych urządzeń elektrycznych i światła,
    • powiadom osoby mieszkające w pobliżu o zagrożeniu i opuść budynek,
    • nie posługuj się telefonem (nawet komórkowym) w mieszkaniu,
    • powiadom Pogotowie Gazowe tel. 992 korzystając z telefonu na zewnątrz.
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

Licznik odwiedzin strony

Dziś 64
Ogółem317463